Sunday, August 30, 2009

Kenangan Indah Di Bulan Ramadhan

Sayang ....segala kasih sayangmu akan tetap tersemat di lubuk hatiku buat selamanya2. Aku rasa akulah insan yg paling bahagia sekali di dunia ini. Semoga kasih kita kekal hingga ke syurga. Alamak.... jiwanglah pulak.

Aku tak ingat siapa yg ambil gambar ini.... tetapi aku ingat ketika ini hubby sedang menggoreng ayam untuk dimakan bersama baryani kambing......Joy.... I Love U Sayang....


To my loving hubby... Thank you for loving me and taking care of me ... I LOVE YOU SO MUCHHHH. I cannot believe how fast the 11 years went by. Eleven years later, 2 kids later and we are still very much in love.The past 11 years has not been perfect by any stretch of the imagination. We have had our trials and struggles just like everybody else, but we have learned to look past the imperfect parts and noticed the great parts, at the same time working on our imperfections.
U showered me with your love and affection. Words cannot express how deeply i cared. U were always loving, always loved.




Bila setiap menjelangnya bulan ramadhan yg mulia ini, aku pasti akan terkenang akan kisah bermulanya hubungan aku dan hubby. Kami berkenalan sewaktu bulan Ramadhan, tetapi masa tuh bulan ramadhan jatuh pada bulan Februari. Perkenalan itu hanyalah sebagai hubungan Abang dan Adik sahaja tetapi bukanlah abang angkat ataupun adik angkat. Aku menganggapnya insan yg lebih tua dariku mengenangkan aku telah punya teman istimewa yg sangat aku cintai kononnya...cewahhhhhh....... dan dia menganggap aku seperti anak saudaranya kerana anak saudaranya seusia denganku.
Hari demi hari bulan berganti bulan dan tahun datang kian berubah turut merubah hatiku beralih kepada yg lain. Mungkin berkat doa ibuku jua yg bersungguh2 berkenankan Hubby ku ini, maka pada suatu hari pada bulan ramadhan juga niat sucinya itu diluahkan kepada aku. Ehehe..... macam tak percaya pulak aku. Langsung tak pernah terpikir kerana hubbyku ini bukanlah seorang yg romantik ataupun pandai bermain dengan kata2, tetapi dia sangat menghormatiku. Sikapnya dari dulu hingga kini tak pernah berubah, rajin di dapur, penuh kasih sayang dan sangat berdiplomasi dan segala apa kebaikan, kasih sayang dan tolak ansur yg berlaku didepan mataku sewaktu sebelum kami bergelar suami isteri masih lagi kekal hingga kini. Tak pernah aku lihat perubahan dirinya dari dulu hingga kini dan aku bedoa agar semua ini akan berkekalan hendaknya.
Hubbyku yg sangat mengasihi akan ibunya

Saat bahagia hubby bersama ibunya dan Allahyarhamah kakak sulungnya


Inilah sessi di "Interview" pertama kalinya. Dap dup dap........ (Tengah syok makan baryani kambing)sehingga membawa kami ke jinjang pelamin


Inilah penyeri rumahtangga kami berdua................





















1 comment:

Unknown said...

salam dari akak...wah hebat jugak koleksi kamu ni...

skrg ni klu jumpa terus grab..takleh tunggu..tapi kena mintaklah kan..

terima kasih link akak..nanti akak add kamu ye..

kg kat mana?