Monday, June 9, 2008

Lepak Ngan Member Cyber Episod Kedua (Akhir)

Hi......................jom sambung citer hari tuh........... Lepas kita orang bersiap-siap dari umah Ceng, kitapun bertolak ke Tesco Puchong. Nak beli ler sikit2 lauk nak dibuat masak kat umah Kak Tam......takkan nak datang tangan kosongkan......


DI TESCO PUCUNG

Nak timbang sayur pun kene beratur

makcik balik pasar nie.....

DI RUMAH KAK TAM


Sesampai di apartment Kak Tam semua lauk nie telah disediakan oleh Kak Tam seorang diri......


huiiiiiiii sedapnya daging masak kicap nie....


ler.........chef Kak Tam malu ler pulak

anak dara mana ek yg rajin betul siang sayur kangkung nie.....
pada pandangan mamalah ank dara yg sedang menyayur niekan mesti dia seorang yang sangat teliti..... tengok cara dia tu......nampak tak

Apa lagi jom arrr mamam


Huiiiiii...dah siappun lauk yang kami masak bersama


Tiga dara pingitan???????? Ada yang dah jadi mak dara tak?????


yang paling bestnya mama, Ceng, Kak Tam dan Lia saje nak buat surprise pd DF. Df tak taupun yg mama ada kat rumah Kak Tam........hahahhaa...DF jangan marah arrrr

seorang mama dan seorang umi
(amacam besan.. ada baikk?)


oleh kerana DF datang pada WAKTU MAKAN sahaja jadi DF seakan sedar diri untuk membibikkan dirinya



rupanya DF nie seorang Umi yang suka mendera anak

(alahai siannya menantu mama nie...kecik-kecik dah disuruh menyapu)

penatnya mama dahler semlman tak tidur

siapa nie tidur,tak lemas ke???



ahaha....... sampai beli kipas tuan rumah


DIRUMAH TUN


Lepas makan tengahari dan nap kejap kami semua bertolak ke rumah Tun...................


kan mama dah cakap hari tuh mama nak bersalin ..... nie gambar selepas melahirkan ...comel tak anak lelaki mama nie...Qalbi ku sayang...semoga menjadi anak yang soleh


Dinner semula di rumah Kak Tam


tengok mama makan depan menantu macamana tu duduk?(comelkan menantu mama)


Zzzzzzzzzzzzzzzzz......

siannya tuan umah kepenatan sampai tergolek



crocodile...crocodile may we cross the river...ahahhaahah...

Sebenarnya kan...kan...... hishhh takutlah mama nak cerita kat sini.....mama seram betullah...nak tau nape??? Upanya kan....Kak Tam ada bela tau... bela apa lak???? Bela hantuuuuu...hantu bungkus!

huhiii siapa ek nun di hujung tu, berani tul tido sebelah hantu bungkus

lerrrr...ada lagi seorang anak dara yang tidur betul-betul depan sliding door

huiiii????? maksiat apa nie??????


Selamat malam..........................
Terima kasih kepada Ceng, Lia dan Nani yang bersusah payah menunggu dan menjemput mama memalam buta. Sian korang terpaksa berborak hingga subuh. Mama jangan korang ikut memang kuat berjaga malam.
Terima kasih juga kepada Kak Tam kerana sudi menumpangkan kami tidur semalam dan menghantarkan mama balik ke USJ. Kepada Tun juga terima kasih kerana melawa mama datang ke rumah. Comel ler baby..niat di hati nak bawak balik. Terima kasih juga kepada Rush, DF dan ZZZ , Labu, Mentol dan lain-lain....harap berjumpa lagi....
babai........
psssttt....pstttt......nak resepi ikan siakap masak tiga rasa tak?


















































































4 comments:

df said...

Adesss...mama.sapa yang mama peluk tu..cam hantu bungkus je...hahahahahahahah...sukenye kene peluk ni...

mama vouge said...

wakakaaaka....sedap ek tidur kene peluk-peluk nie.....upanya mama berbesan ngan hantu bungkus dari kuantan kan.....

kuli_gomen said...

a,kum mama.....
fuyooo ade jamuan besar2an ka....
ramai nyer jemputan sampai umah pun macam medan perang he heeee....
siap ade adengan peluk-memeluk lagi nih.....selamat menjamu selera ha haa......siap jemput hantu bungkus lagi.....

mama vouge said...

Wsalam Kuli.....


Memang jamuan bsr2an di rumah Kak Tam....ehehehhe......Adegan peluk memeluk tu adalah aksi kasih sayang antara ke dua negeri ...kekekkee.....hantu bungkus tu belaan Kak Tam......