Wednesday, January 7, 2009

Hari Pertama Adik Ke Sekolah




5 hb Januari yg lepas adalah merupakan hari pertama persekolahan dan juga merupakan hari pertama Adik. Kakak dah masuk tahun 4 dan bersekolah di sesi pagi...begitu juga Adik, so senang sikitlah mama tak kelam kabut. Pukul 6.40 am aje mama dah bertolak hantar Adik ke sekolah. Suka sgt cuaca pepagi mcm nie...nyaman sungguh. Selalu pegi kerja tatkala matahari dah terpacak. Sekarang nie matahari lum nampak mama dah keluar rumah. Kakak ok aje sebab dah biasa, tapi Adik, tengok tuh dengan bantal busuk dan botol susunya........... Sebelum sampai sekolah bukan main dengan tienya ....tapi bila dah sampai, tie hilang kemana...... rupanya2 dah putus.


Perhimpunan sebelum masuk ke bilik darjah






Adik bersama dengan kawan2nya semasa di Elit Ceria Kindergarten
(Dari kiri yg cute tu ialah Muhammad Nabil yg tengah handsome pulak ialah Syed Hadad dan yg macho tu ialah Adik.....Muhammad Zulfadzleel Adzym)

Adik tengah mencari mama yg sembunyi disebalik tembok
Semoga dengan bermulanya dengan hari ini akan menjadi titik permulaan kepada kunci kejayaan buat Adik untuk masa depannya yg cemerlang. Apa yg kami harapkan agar Adik menjadi anak yg berjaya di dalam pelajaran akademik dan ilmu akhirat. Good Luck Adik.......





















































3 comments:

Ah Win said...

mama..
adik dah 7 taun isap botol lagi???
eiiii tak maluuuuuu..eiii

Mama Vogue said...
This comment has been removed by the author.
Mama Vogue said...

mmm.....jgn kata Adik aje yg masih isap botol, kakak yg da 10 thnpun masih isap botol lagi tau